3 maj 2012

It was only just a dream...

Ehm...
vi hade klasstimme idag :I så första hkn försvann
humdudum...
åsså hade vi engelskaprovet som faktiskt gick ganska bra bortsett från sista uppgiften o.O fast ja tror INGEN fatta den så allt e Franzas fel xD

sen vade så jävla fint, för ja satt å spela running fred på rasten å Jojjohh satt breve mig
Jag: GAAH ÅH NEJ! JAG SPRANG IN I EXPLODERANDE TUNNOR!
Peo (som gick förbi precis då): du får INTE springa in i exploderande tunnor! 
Jag: får jag inte?
Peo: nej, det är inte bra för hälsan!
Jag: ah... nej jag vet...
Peo: gör INTE om det!
Jag: okej
Peo: lovar du?!
Jag: aa ja lovar
Peo: HEDERSORD?!
Jag: jaa hedersord!
Peo: bra. *vänder sig mot Jojjohh* och du håller koll på henne så att hon inte springer in i flera exploderande tunnor!
Jojjohh: okej
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
asså fyfan va skön han e x''''''''''''D önskar han kunde va vikarie åt oss oftare

åsså rita ja DETTA på bilden 8D
det enda jag gjorde på 45 minuter xD elr ja gjorde den där på typ 1 minut sen satt ja å titta på va Lollo å Lisa gjorde ist :3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar