18 december 2012

AWSUM DAY

24 timmar utan min dator är tillräckligt bevis för att jag är beroende av den.
GUD VAD JAG BLEV ÖVERLYCKLIG NÄR JAG KOM HEM
och såg den stå där!
på skrivbordet!
lycka :'D <3

har iaf haft en SJUKT KUL dag
typ bästa SKOLDAGEN jag haft sen jag vet int när
timme 1: auditoriet, pratade typ 15-20 minuter om allt å sen gick Lisa å jag upp till Dag, kom ner igen för att han tydligen hade lektion som vi inte tänkte på

timme 2: Ulrikas sal med korvkalaset, satt och planerade kläder och sån shit och stod med Lisa och undersökte en kaktus om den var farlig eller int

matrast: först satt jag med Linda å Jojjo å prata å sen sku dom visa mig nån sak i Nurans (?) sal men de hade tydligen suddat ut de så vi bestämde oss för att rita dit det igen!

timme 3: matteprov i 15min (snabbaste jag någonsin gjort ett prov tror jag xD bortsett från finskaprovet, men då lämnade jag ju över hälften åxå) och sen ner till syslöjdssalen och ritade resten av timmen och planerade med de andra flickorna

timme 4: solglasögonmöte och planerade lite med kläder och mat, hade skitkul :D

mellanmålsrast: ritade klart den där saken å sen letade vi upp Amna å sen till auditoriet

timme 5: tittade på en bit av xfactor och skrattade åt killarna (det här kommer bli awesome xD) och sen stack vi iväg och gjorde skyltar till solglasögonen å sen till auditoriet igen och tittade på en till SJUKT KUL sketch :'D

timme 6: solglasögonmöte och övade i stort sett bara

det LÅTER kanske inte kul men det var det alla gånger! :D bästa känslan är när man går förbi alla klassrum (speciellt nior) och ser folk sitta där inne på lektion medan man själv bara chillar <3 miihihihihi skadeglädje

sen for jag till staden med Julle och Linda å jag köpte alla julklappar :D det var lite svårt att köpa till Julle å Linda när de var med men det gick nog endå! har en känsla av att de vet vad jag köpte åt dem men nåja xD

har ingen bild, har vart väldigt upptagen på senaste tiden men nåja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar