25 december 2012

julklapparna!

kom på att det var julafton igår!
hade ingen julkänsla alls på hela dagen
den vart bortslösad för länge sen på lillajul
men whatever
först på morgonen tittade jag på en bit av vår julfest som Jojjohh laddade upp på youtube :) helt underbart att få se den igen, lika kul att se allt som första gången man såg det!
sen for vi till Dan å Susanna senare på dagen
å sen for vi hem igen och vid 4 var det Kalle Anka som vanligt :)
de där jävla svenskarna var ju tyvärr tvungna att klippa bort en massa, så det var inte alls lika bra som vanligt (dessutom ur en av mina favoriter.)
sen såg vi på ensam hemma och sen var det middag, sen typ 2-3 timmar senare efter att alla ÄNTLIGEN hade ätit upp sin mat så var det julklappar!

fick asmkt saker, bland annat en ritplatta, extern hårddisk (1tb HELT AWESOME! min dator x2!!!), super mario bros på wii (också helt awesome, ja älskar de spelet <3)

och typ 10 olika sudd av Julle (gå aldrig med henne i en leksaksaffär där det finns asmkt olika sudd och säg att det sku va awesome att ha alla för att de ser så kul ut)
en såndärn klibbig hand av linda som man "kastar" såden fassnar på saker!
pennor å sudd å sånt av Jojjo + en liten såndärn man fäster på sin tröja där de stod "håll händerna borta från min kompis!" eller nått xD
en muffinskopp av Jojjohh

eeeh... och typ pennor, garn, örhängen, lakan, presentkort, 70€ (min far fick 300 från jobbet. nu ska ja bara försöka få han att somna i ett dike nånstans så att ja får pengarna för mig själv), koppar, ett pussel (som det antagligen slutar med att mina föräldrar pusslar och sen kommer ja å lägger de 5 sista bitarna)
och massa andra saker :D är grymt nöjd över själva sakerna men sällskapet kunna däremot vart mkt roligare
mamma, pappa å mormor är inte världens roligaste personer att umgås med på JULAFTON.

sen såg vi på Scooby Doo (VI HAR BOOMERANG Å CARTOON NETWORK NU! <3 NOSTALGI) å pappa å ja satt å skratta åt allt som hände medan mamma förklara för min tröga lilla mormor vad vi skrattade åt

ritade Lisa på min ritplatta åxå! :D och en till bild men den är för awkward för att ladda upp.
ungefär lika lätt att rita på ritplatta som de är att rita med normala datamusen :)
(= lätt i mitt fall)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar