13 december 2012

you're so sweet

nu skaja testa en sak gällande mina bilder och min mobil.


YES DET FUNKADE
DET ÄR INSTAGRAM SOM ÄR MITT PROBLEM </3 tydligen får ja int ladda upp bilder som fått instagram effekter på sig för de gillar int min blogg... iaf har jag vart jätte kreativ och ritat lite!
ni får int min favoritbild för den har... instagramfierats...
DET GICK ENDÅ xD
hahahahah här eden! ja älskar den :'D speciellt hennes håååår 

iaf! i måndags minns jag int att nått skulle ha hänt
tisdags var jag "sjuk"
onsdags for jag till stan efter skolan med Julle!
hade verkligen jättekul och vi gick till havtorn och käka och så kom Lisa å Anni å satte sig me oss å Julle å ja satt å skratta åt de dom prata om och sen
tvinga ja Julle dricka cola :'D så allt blev ännu roligare
Julle: ska du ha den här? *plockar upp citronen ur mitt colaglas*
Jag: näe, du kan ta den :3
Julle: bra. *kastar den på Lisas fat som står en bit bort (hon hade som tur va ätit klart xD)*
Lisa: >:OOOOOOOOOOOOOO
Jag: VAH? JA TRODDE DU SKU ÄTA DEN D:
sen gick vi till Dillen för att köpa en barbie åt Julles kusin å sen till Magique där vi träffa Hanna å Jojjohh så började Julle dansa gangnam style så gjorde ja å de
allt blir så slirigt när man far till stan me Julle xD

idag hade vi Lucia och höll seriöst på att somna. det var så jävla tråkigt
plus att det var i nån av låtarna som de helt plötsligt sjöng så jävla falskt och HÖGT dessutom.
sku vart mkt bättre om vi hade fått göra de!
hade jättekul på matrasten btw för först kom Filip och snodde typ 20 pennor av Julle och sen när han gick så skulle Julle rita av Lisa


the resultat
så jävla fint XD och det var ännu finare medan hon faktiskt ritade det för vi satt och skrattade så jävla mycket

FÖRÖVRIGT har det inte hänt ett skit, bortsett från att granens topp på vår gård har delat sig så den nu har två toppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar