21 december 2012

VÅR SJUKT GRYMMA JULFEST 21/12/2012!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD
vi hade VÅR julfest idag! det var så SJUKT kul och alla verkade älska den! :D vi fick så jävla mycket beröm för den och även om man hade sett alla sketcher ett 20 tal gånger var det fortfarande lika kul! så. jävla. awesome!
 "programledare" eller vare nu heter :D
 juryn i xfactor!
 spice girls i xfactor (och nej, joar är ingen tjej)
 H.E.J (åkte ut för de sjöng "falskt")
 axe reklamen
 igor å gustav med nån lång vacker konstig låt


 diplomutdelning nr 1 (<--- sexiga virta..)
 one erection (det hemliga bandet!)
 mean girls dansen! och en full niklas

 lärarnas program!
 Anders de Manders!
 Ekis testar om han kan skilja ut coca cola från en massa andra läskar
 helikopter i duschen
 helikoptern i duschen! :D
 i lärarrummet!

 "vår sång" hette den på manuset men de va iaf 44 låtar i 1 låt xD

 sexoalkunskapstimme/hos hälsovårdarn
 emil å julle drar usla skämt som verkligen gick hem hos publiken 
 fortsättning på hos hälsovårdarn


 jorden gick under.
TILL SIST
typ det roligaste!
gangnam style och alla hoppade runt och hade awesome!
sen drogs ridån fast och alla där bakom försvann iväg för att städa åsså tackade rektorn oss och sen sku han dra upp ridån för att alla sku typ applådera? åt oss men då var alla borta så det vart bara... XD

sänkte mitt medeltal men FUCK IT
VÅR JULFEST VAR GRYM
DET ÄR DET ENDA SOM BETYDER NÅGOT!
saknar dock att öva till den för det var så SJUKT kul! typ roligaste veckan jag haft i mitt 3åriga khs liv! :D

sen for jag till Linda med Julle och vi hade också SJUKT kul!
HELT UNDERBART <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar