15 december 2012

MY LITTLE DRAWINGS

TJENARE.
sitter uppe ännu vid såhär 3tiden å är klarvaken å har huvudvärk! :D
har vart hemma idag å för ja vakna först vid 7 å hade huvudvärk!
sen somnade jag om vid 9 och vaknade
BAM BAM BAAAA
2.
helvete vad jag sov sen, jag var klarvaken iaf när jag vaknade..
pappa kom tillochme hem från jobbet då
sen hände inget speciellt förutom ikväll så har jag ritat ASMYCKET i datorn, laddade ner 
Paint Tool SAI och har levlat upp typ 10 nivåer inom att rita! :D
plus att jag har pratat och skrattat asmkt med Elin



man ser ju ganska bra att jag hade lärt mig det mesta till sista bilden xD är också mest nöjd med den :3

nu ska jag nog gå och sova men först måste jag lägga upp lite videos jag fått inspiration av:



eller rättare sagt 1 video, jag vart så jävla..
jag satt såhär O.O under hela video. och jag åt pizza.
THIS IS SOOO AWSUM!!!!!!!!!
innan jag dör ska jag å vara sådär awesome på att rita! >:I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar