16 december 2012

småbarn och filmkväll

herregud vad strömavbrott vi får hela tiden
igår fick vi 3 stycken under tiden jag var hemma...

bortsett från att va hemma for jag till Dan å Susanna där det sprang runt två gulliga ungar :3




gud vad de är söta :'3
sen for jag till Julle direkt efter maten och vi såg på American Pie till typ 3
sen såg vi lite på pewdie också
hade sjukt kul iaf och åt mig tjock på chips, popcorn, godis och glass.
vid 4 gick vi och la oss
och sen imorse spelade vi Rayman och det va å lika kul som sist :D

Julle: ta det lugnt Therese! de där är våra kompisar! våra buddisar! :D dom e jättesnälla! 
typ en halv sekund senare
Julle: MEN TA OCH FÖRSVINN DU ÄR SÅ JÄVLA DRYG! *åt buddisarna*

och när jag kom hem försökte jag lite till med att rita.
nån gång ska jag å lyckas med att göra ponybots! >:C
skillnaden är att jag har ett gratis skitprogram och han som gjorde ponybotsen hade photoshop, men whatever! ska fixa min dator snart så jag kan ha adobe igen och då förhoppningsvis photoshop :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar