28 december 2012

stop fucking around with my emotions.

var till Julle igår!
Linda kom också dit å vi spelade en massa random spel och sen Rayman och så såg vi på METRIX :D
å fyfan vad awesome den var! obehaglig vid vissa tillfällen, men grymt awesome!
och idag for Julle och jag till stan å ja köpte bland annat 1 spel till mitt stackarns ps3 som bara står och dammar

annars har jag int ett skit att göra resten av lovet så blir väl bara att sova!




ha ritat en massa åxå xD de 3 första har ja gjort i SAI men sen ville ja bli lite seriösare så ja ritade den sista i photoshop :3
ja kunna ju ha klippt ut de blurriga från bakgrunden men ja var bara tvungen att visa hur extremt bra jag är på att rita bakgrunder... jag hade tänkt göra nån form av en grotta först men de sket sig.

edit: 3 första: julfesten, den sista: fanart minecraft


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar