2 januari 2013

långt nyårsinlägg!

bevis nummer 2 på att man kan planera på några timmar att fara till Sverige i en vecka.
Elin messade mig i fredags när ja vaknade å undrade om jag ville komma dit en vecka, och jag for med 6 färjan :)
har haft en otroligt kul vecka även om vi int gjort ett skit, har typ bara spelat ps3, andra random spel och sett på film
var ut och sku bygga en Rainbow Dash i lördags men det blev bara en stor klump med en lite mindre klump till huvud så jag rev av huvvet och kastade iväg det





 sen hittade vi ansiktsmasker när vi va å handla så vi köpte å måsta ofc testa xD de funkade faktiskt å va otroligt kul 








sen på nyår så blev vi först tvingade att gå till ok å köpa glass
sen kom Emma å vi smällde smällare, fast innan Elin ens hade fått tänt på 1 av smällarna (det blåste å regna ju så hon hade problem xD) så kom Kalle å hans kompisar å körde en bit bort å efter typ 2 sekunder hörde man smällar därifrån >:C
det gick iaf åt helvete med våra smällare men whatever

sen gick vi till Emma å spela en massa random spel å ja förlora mot Elin i airhockey med 10-1 :D kände mig förbannat bra där...

sen gick Elin å ja hem å tittade på fyrverkerier å sen gick vi in å smaka på champagne som btw smakade skit. hurfan kan folk GILLA sånt? o.o
sen stack vi till Emma igen å var där till typ 3




de va btw nån av de här dagarna Elin å ja gick till hennes mors pool å badade å hade askul :D för de finns ju sånhärna färgglada korvar man kan ha? nivet.. å vi tog precis alla (de va bara vi där) å de va kanske 20-30 st så sen simmade vi runt i en regnbågsfärgad pool :'3

sen minns ja int om nått speciellt hänt direkt, Elin for på innebandycup imorse vid 8 så ja steg å upp när hon vakna för ja va klarvaken av no reason
sen kom mina föräldrar å hämtade mig å nu eja hemma efter en lång jobbig dag.


blev aningen långt inlägg men whatever, mkt bilder så :P
möttes iaf av världens gulligaste å keligaste kisse när ja kom hem men nu är hon försvunnen! :D de va den katten de..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar