8 januari 2013

tappa armar i ansiktet

EHm...
JUSTE. ja var till skolan idag iaf! sov 3 timmar inatt å är inte ett dugg trött nu. Fast jag låg i sängen igår natt elr inatt (whatever) å asgarva åt random saker ja hitta på google...
tex så dog min arm häromdan (ja sov på den så när ja vakna kände ja den inte längre) så ja googla på de å fick upp jävligt kul grejjer

"haha hänt mig med, lyfte upp armen när ja fortfarande låg på rygg sen släppte ja armen så ja boxade till mej själv i skallen :D"

"dum som man vart nån gång så har man lyft upp armen framför ansiktet när man ligger på rygg för att kika på den. ((brukar ja göra när ja har tråkigt btw XD)) sen så tänker man inte på att armen är helt slapp så man släpper den å lyckas slå sig själv i ansiktet xD"

jag låg så jävla länge å skrattade åt dom där 2 XD de är så kul när folk råkar slå sig själva! :D
katten blev orolig som fan när ja låg å försökte låta bli att skratta högt (klockan va väl typ 3 på natten så mina föräldrar sov.. xD)

iaf förövrigt... har bytt till syslöjd nu :D känns mkt bättre än träslöjd med tanke på att ja passar mest som en liten gammal gumma som sitter å stickar
plus att vi var typ 15 personer i träslöjden å de va BARA killar förutom Jojjohh (jag stack ju) så de va ganska skönt att komma därifrån å slippa ha träslöjd me folk som e typ 1000 gånger bättre än en själv på de xD

efter skolan for ja till stan me Linda å vi (ja iaf :D) hade askul
köpte typ 5 promarkers å sen åt vi på Bagarstugan å sen gick vi till bokhandeln å vi blev där väldigt länge xD ja har blivit precis som när ja gick i mellanstadiet att helt plötsligt harja börja läsa asmkt :O int lika mycket som när ja var liten, men endå :s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar