30 januari 2013

you're like a bullet goes through my heart

jag sitter i mitt rum och snyter mig varannan minut och sörjer över ännu en serie jag sett klart
nog för att den här var rätt så oseriös, men den var ändå fin ;_;

jag hatar när tv-serier eller böcker tar slut, det är som att någon tar ens liv ifrån en. hur ska jag klara mig efter 9 säsonger av how i met your mother? jag kommer typ sitta i en garderob med tjocka filtar och 20 kuddar och en nallebjörn och en stor "ben&jerrys trösta dig själv" glass och gråta i några veckor...

well jag håller på... "skaffar" one tree hill för jag googlade på serier och folk verkade tycka att den är bra, så jag ger den en chans :) jag orkar inte med jobbiga serier som vampire diaries eller något annat sånt, det känns så löjligt att titta på... 

nu ska jag se på lite underbar pewdiepie och kanske rita! :D no picture bitches.

oh btw:
ja laga chokladsås förut idag, å sen gick jag upp med chokladsåsen å glassen, så kom pappa:
pappa: FICK DU INT BORT KAKAO Å SOCKER?!
jag: oj glömde ja de?
pappa: JO >:C
jag: tar ni bort de då?
pappa: NÄE
jag: tog du bort de?
pappa: NÄE
jag: tog mamma bort de?
pappa: NÄE
jag (går till trappan och ropar till mamma): MAMMA TOG DU BORT DE?
mamma: jo!
jag: YES! >:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar