10 januari 2013

technology hates me


usch vad arg jag blev, Hypercam bara kraschade allt som hade med internet att göra i min dator så fort jag öppnade det och kopplade i ritplattan samtidigt, så eftersom det av no reason ville sluta funka tog jag bort det.
laddade ner Camstudio eller vafan de hette istället och satte igång recordingen
när jag ritat klart och sku se om ja hitta filmen
märkte ja förfan att den inte alls hade recordat -.- eller iaf så har jag inte fått spara filmen någonstans eller hittat den.
jag borde ha testat den först som jag alltid gjort med alla andra recording program jag haft... xD
well här har ni bilden iaf, det blev inte som igår när jag ritade typ allt å sen skuja kolla på sky å drog ur ritplattan undertiden fick tydligen hypercam för sig att krascha så jag inte kunna stänga ner nått eller nått sånt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar