11 januari 2013

hi.

okay såå
vi hade gympa idag
och det är nog första gången sen vi spelade innebandy som jag tyckt att det vart askul :D vi dansade typ hip hop å alla påminde lite om gangsters, precis som just dance bara att det gick mycket långsammare :) åååh vilken lust jag fick att spela just dance...

sen har jag äntligen börjat fatta något på matten! är så jävla stolt över mig själv för det, jag var typ 10 uppgifter före TILLÅME JOJJOHH o.o de e typ rekord
fast jag behöver höja mitt mattebetyg å så de är väl bara bra :D har 6 i de nu så.. :3

engelskan var å rätt så kul, det känns som att min klass äntligen börjat acceptera Marie som vår lärare istället för Franzas å Ulf :3 istället har vi ju bara fått vår "underbara" mattelärare som är lite speciell... känns så elakt att skriva så men jao...

for till stan efter skolan med Julle å Jojjo å vi gjorde väl inte så mycket direkt :) fikade på bagarstugan å såg typ asmånga lärare från khs i stan..
sen på bagarstugan hittade vi en kristallkrona som det hängde en mini kristallkrona i :D
ja tog bild men har den på mobilen så fuckit.

däremot har jag btw fått min tröja som jag beställde förra veckan :D eller ja fick den i förrgår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar