15 januari 2013

PÅ BESÖK I lusse.

herre maj gad vad SNOBBIGT Lusse verkar!
visst har jag hört att det bara är folk med märkeskläder där, men att själva byggnaden å skulle va så... herregud!

listade ingen ut det på de första 2 meningarna så var vi till Lusse idag :)
själva programmen verkade väl helt okej, bortsett från att det verkade så sjukt jobbigt.
fanns bara 4 program dessutom: estetiska, humanistiska, idrott & naturbegåvning höll jag på säga... natur... något med natur som verkade jättejobbigt med lång matte, fysik/kemi osv
blä.
sku jag måsta gå där skulle jag nog välja humanistiska, det verkade lättast.

btw tillbaks till byggnaden
det kändes som att gå i ett fucking gammalt slott! xD visst kan skolor få vara fina å ha bra möbler, men det är väl förfan en SKOLA?
lol

nå Lusse är ganska så uteslutet för mig, jag tror ganska mycket på att jag faktiskt drar till Sverige :) Marcus har hjälpt mig massor med koder och ansökan och sån shit och mamma kände någon i Åkesberga (där jag hittat en skola)
och i Uppsala finns ett elevhem dessutom
om de e någon (tex min syrra? :D OM skriv i fb chatten) som känner någon i Stockholm där jag kanske sku kunna få bo så är det en bonus :3



nå kan inte säga att det är så många som ser de här på youtube (ja som ville bli "världskänd" ;_;) men de tar väl sin tid? xD haha har inte direkt väntat mig något heller för den delen, blir man youtubekänd vill väl alla att man laddar upp videos 24/7
men Therese tänk vad kul det sku va ;_;
käften. >:C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar