7 januari 2013

FÖRSTA SKOLDAGEN 2013?!?!?!.... not.... really.........

för det första
JAG MISSADE BUSSEN IMORSE YAY
första skoldagen 2013.
missar bussen.
XD
men ja fick gå hem å sova istället å fyfan va skönt de va, tills klockan blev kvart över 12 å typ 3 männskor börja messa mej å min mor ringde till på de... varför samtidigt >:c

igår och idag har jag BARA ritat en massa
ja ska utveckla mitt ritande tills jag blir helt awesome på de 8D
denna sa Lisa att ja sku göra :3 en liten japansk flicka som säger kawaii åt allt å en chihuahua som bitit en arm av nån.
allt hundar gör e gulligt...?

och den här blev JAG SÅ JÄVLA NÖJD MED
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
ALLA FÄRGER <3333 HENNES HÅR <3333 ja gjorde klart den nyss å när ja såg den i helbild öppnades en regnbåge över dataskärmen å stjärnor lyste i mina ögon!
ja borde bli poet.
sen har ja gjort typ 5 teckningar till men alla e på normalt papper så de orkar ja int visa nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar