18 januari 2013

-260grader what?

fyfan vad jag har träningsvärk.
vi hade boxercise på gympan med knäböj å situps å sån shit
tydligen så är det också -260 grader på Åland
fast jag lever iaf än :D

och så fick jag både mitt skal från Elin (tak Elin<3) och howimetyourmother season 7 :D
that moment when ja tittar på en episod av howimetyourmother å märker först i FÖLJANDE episod att ja visst hade sett den första helt utan text utan att ens reagera på de
de kanske inte är sån WOW upplevelse egentligen att ja kan engelska ganska flytande, men jag fick iaf typ WTF HÄNDE DE NYSS? upplevelse xD
de ja e mest förvånad över e att jag inte ens reagerade på det...

och nu kommer massa bilder från de här veckorna som jag aldrig orkat laddat upp :D
minns int om jag nånsin sa det, men i kristallkronan i Bagarstugan hängde en kristallkrona :D

Jojjo å ja vann de här... vi hade typ 100miljoner i slutet och Linda, Jojjohh å Julle slog ihop sig + sina pengar å Jojjo å ja hade fortfarande MYCKE mer xD awesome ja älskar att vinna i monopol <3

MIOW





detta ritade Jojjohh å jag i förrgår på svenskan :D
det började med att vi ritade en massa cirklar...

¨
där uppe är du, ekorren är jag, Jojjohh är Jojjohh, hajen är den/det, killen breve ekorren e han å tjejen ovanför Jojjohh e hon
jag: jojjohh där är du (pekar på tjejen me mössan)
jojjohh: aww va fin jag e :D
jag: jag? o.o de e inte jag det är du!
jojjohh: ...ahhhaa!

*senare*
jag: där är jag *pekar på ekorren* och där är Jojjohh *pekar på Jojjohh*
Jojjohh: men... om du är jag... och jag är Jojjohh...
jag: du är inte jag, du är du! jag är jag och Jojjohh e Jojjohh >:C
Jojjohh: o_o

så fortsatte de ungefär hela mattetimmen
ja rita dit Gud och Afro också...
weeeell...
matte sux

Å HÄR E MITT SKAL JA FICK AV ELIN XD fast de e spegelvänt men whatever :D
ja älskar de :'3 enda problemet e att min ifån e svart å skalet vitt så de ser int lika coolt ut som de sku göra om dom va i samma färger...
iaf de står "dash with it"
(rainbow dash... dash with it... get it? 8D)
skalet är egentligen för... #swag (uffh hatar de ordet) för mej men ja älskar rainbow dash :'3 så de får duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar