9 december 2012

ja har ingen aning om va ja ska ha som rubrik

senast jag skrev här klagade jag på blogger? jahapp
iaf har jag ingen aning om vad som hänt sen de...
lilla jul, farit till stan lite nu å då, julfestmöten, bara haft tråkit, träffat kompisar

igår var jag iaf till Julle och de va meningen att Lisa sku kommit å att vi sku åka pulka å lekt i snön :') men hon va förkyld.
så Julle och jag lekte me Bruno istället, som var lika frisk och vild som alltid. Han e så söt :'3 ja vill å ha en hund

sen gick vi in och såg på tv där den här.. sista twilightfilmen del 1 gick så vi såg på den och efter ett tag kom jag fram till att det hade vart just Julle och jag som sett den första gången också! så då satt vi där och hade nostalgi och skrattade åt i stort sett samma saker :D
sen for vi till Hugos och hyrde filmer, köpte hundleksaker och chips
sen satt vi och spelade Rayman på wii och jag har seriöst inte skrattat sådär mycket på länge som jag gjorde då för jag var så sjukt dålig på de
sen såg vi på våra filmer, American Pie (minns int vikken xD) å typ nån "ny" disneyfilm som hette Brave :3 sen innan ja sku åka kom Scary Movie så jag såg en bit av den åxå :D

pga blogger får ni inga bilder. 
jävla
ja tänkte lägga upp nån random video ist men de blire int heller eftersom ja int hittar nån kul xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar