28 maj 2013

4 - guilty pleasure game

idk
typ alla mina spel är guilty pleasure games xD
jag gillar mest typ barnspel och klassisk skit som sims, sonic, mario å sånt

iaf ett spel som inte passar in är väl typ
Dead Island 
(jag vill inte leta upp en bild, det är mörkt och jag är ensam vaken och spelet handlar om att slakta zombies och det är ps3 spel = awesome grafik så om jag googlar på bilder kommer jag bli paranoid för resten av kvällen.) 
(AJ DONT LAJK ZAMBIEZH ;_; enda anledningen vrf ja skaffa de va för att kunna spela nått med Tobbe xD)

och
Battlefield 3
(som jag förövrigt suger på. men well det är kul endå)

fast jag vet inte om dom är direkt "guilty pleasure" eftersom dom inte är bland mina favoriter...

SÅ HELT ENKELT
JAG VET INTE.
KANSKE SKATE3


för att det är awesome. och det är skitkul att spela med kompisar (host Elin host) och filma in när man failar och sånt :D

SÅ NU VET JAG
ANSWER: SKATE3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar