10 maj 2013

i'm not afraid... i'm not a afraid to die.

JAG VAR TILL SVERIGE IDAG!
till täby :D för att leta kläder!

ska jag va ärlig tycker jag att täby börjar bli dåligt, eller så är det bara så att jag vill fara till USA  elr London å shoppa så mycket att inget annat duger xD

iaf, jag hittade kläder anyway :3
2 shorts, jeans, tröja, bikini
eeh

present åt Elin

eeh
och Sonic Colors till wii!

en av mina drömmar är att jag nån gång i mitt liv ska ha en hel hylla, FULL av BARA tv/dataspel :D tänk vad underbart <3 ja sku kunna flytta till typ London/USA å bara sova i en lägenhet å spela hela dagarna, så skulle jag vilja att mitt liv sku se ut :')

ingen liten familj i en villa i naturen (sure de sku va mysigt), inga skrikande ungar, inget "normalt" jobb och shit
bara jag, kanske ett gäng kompisar, min dator/tv/spel & katten å en stor skön soffa.
det är jag om 80 år

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

iaf tillbaka till whatever jag tänkte prata om nu
javet egentligen inte vad
xD
jag kan berätta att sims 4 kommer ut! :D och att jag ändrat åsikt från att inte gilla de, till att vara neutral

jag vill fortfarande spela sims 3, ja har så mycket kvar som jag inte gjort pga att min dator inte klarar alla expansionspaket samtidigt (jag börjar undra om det är så att min dator suger.. gamerdata på önskelistan.)
iaf den klarar typ högst 4, beroende på vilka

årstider och husdjur funkar inte ihop iaf. det blir BAM med väder och BAM med miljoner katter, hundar, hästar & smådjur som springer runt å laggar sönder min lilla simsvärld.

just nu kör jag med grundspelet, 2 expansionspaket och ca (ska ja verkligen kolla..?) 330 mods

fast det är ganska grymt endå, för jag kunna aldrig ha mods förut xD å de är typ bättre än alla SAKER (läs: saker) som man får i alla andra paket.

nå min dator duger, än så länge :) det är bara sims 3 än så länge! 

nu måst ja väl lägga in en bild här å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar