22 maj 2013

watch the time go right out the window

vad kul det är att se på film och göra inte ett skit på lektionerna! :D
har aldrig vart så nödvändigt att gå i skola som nu!

men det är otroligt hur fort nian har gått
det känns som att det var igår jag gick i åttan och hade hk och lunch med sjuor och shit
det är nästan sorgligt, men endå tror jag inte att jag kommer sakna khs så mycket :)

då är det bara en sak kvar
vad i hela helvetet ska jag göra efter nian?
jag vill helst fara till Sverige men jag vill inte lämna min ps3 och min katt ;_;

i alla fall
påtal om ps3
så klarade jag nyss av Sonic Unleashed.
jag kollade upp på google hur långt gameplay det är: 13½h
lol jag har nog spelat det sjukt mycket mer än så... xD med alla gånger jag har dött...

nu finns ett stort hål i mitt hjärta som måste fyllas med ett nytt awesome spel som jag inte har.
tur att det finns ebay

och eftersom jag snart sett klart på serien Sonic så började jag se på Pretty Little Liars för typ 1 timme sen... 
kan inte säga vad jag tycker om den än, men rätt så bra! xD

NU SKA JAG ÄTA GLASS
BRB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar