23 maj 2013

BADADADADA DAM BADADADADA DAM DAM DAM DAM DADA DAAAAAA

(det är svårt att sjunga en låt utan text i en rubrik ;_;)

vi hade vårt 2 timmar långa matteprov idag!
det gick åt helvete! :D
haha jag hade faktiskt trott att det skulle vara mycket lättare eller så...

och på kemin fick vi ut kemiproven och jag blev underkänd! :)
fast medeltalet i klassen i det provet var 5,2 och 4 är ju underkänt
så det var till å med värre än finskaprovet xD

sen såg vi på lejon kungen på finskan och på Milles timme fortsatte vi se på Schindler eller vad den nu heter.. 

och idag
körde jag min gulliga moppe för första gången bland trafik! :'D
som tur var så slapp jag färjtrafiken!

så jag for till Linda å vi spelade Need For Speed i typ en timme innan jag for hem igen
ingen här hemma skulle ens ha märkt att jag var borta om det inte vore för att jag ringde pappa innan jag for... xD

ååh låten från sista bossen i Sonic Unleashed!
jag är typ beroende av nostalgi just nu så.. xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar