5 maj 2013

we can't wait to burn it to the ground

woaah vad sidvisningarna sjunker efter att jag inte skriver nått! :D

inget speciellt har endå hänt
eller vi var till Maxinge idag, första gången
fast skaja vara ärlig
tyckte jag att de sög.. xD

den bästa affären skulle nog kunna va h&m, men resten var bara shit
far jag till den delen av åland håller jag mig till sparis :'3 som btw såg ut som ett plocka-själv-lager i jämförelse...

sedan for vi in till stan å köpte årets första bollglass åt mig!
men jag kom fram till
att i jämförelse med ben&jerry glassen ja åt i fredags när jag satt ute (!!!)
så var ben&jerry godare

va negativ ja verkar... xD

nejmen iaf
jag vill ha gammaldags chokladglass! de va de ja skulle säga om glassen, att ben&jerrys chokladglass påminner om såndärn gammaldags chokladglass! :D såndärn god med jättemkt chokladsmak you know?!

sen har ja gjort mig själv i adventure time style!


int världens bästa
ja saknar flash ;_; de va så kul att rita cartoon gubbar i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar