15 maj 2013

it's not called being ugly... it's called... being... awful.

(citat: elin xD)

aww ja har endå mycket sidvisningar fast jag int skriver ett shit
det är gulligt av er <3

förövrigt så har väl inget typ hänt
det enda vi gör är att se på film, göra grupparbeten och typ... bara... random... tråkiga saker

vill bara berätta att jag just
ÄNTLIGEN
klarade av
antagligen sista banan (förutom bossen) i Sonic Unleashed till PS3 
jag satt
2 timmar
i sträck ._.
å spela

och själva banan skulle väl ta ca 15 minuter bara rakt utan att dö
så det var nog väl godkänd tid för jag fick godkänt i betyget :D
MEN TVÅ TIMMAR
VET NI HUR LYCKLIG JAG BLEV NÄR DEN VAR SLUT?!
inte för att den var slut
men DÖR man
så börjar man om HELT från början på hela banan ;_;
å då får man köra två timmar till!

WONDERFUL
BUT I MADE IT
YAAAAAAAY

nu måst jag gå och sova tror jag
har aldrig vart så trött som idag kändes det som xD


i dig, you dig, we dig, he dig, she dig, they dig.
it's not a beautiful poem
but it's very deep.
¨

i threw a bitch in the well
don't ask me i'll never tell
i looked away as she fell
dumb hoe was in my way.

----------------------------------------------------------------------------

if you miss that long note in guitar hero
it just gets super quiet
and you're just left to rethink all the things
you've done wrong in life.

-----------------------------------------------------------------------------

when one door closes
another opens

or you can open the closed door.
that's how doors work.

----------------------------------------------------------------------------

i don't understand how people approach their crush.

i don't even have the guts to ask for an extra ketchup at mcdonalds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar