27 maj 2013

LAST DAY IN HELL! almost.

min sista "riktiga" skoldag i KHS
det är nästan sorgligt
men på samma gång
känner jag mig inte ens lite ledsen över det.

jag har kommit fram till att det inte är skolan jag kommer sakna
det är bara minnena
och de minnena får jag inte tillbaka även om jag fortsätter gå i skolan
so what's the big deal then?

iaf
hela dagen har vart fullt ut onödig
fast endå sjukt kul :)

första timmen såg vi nån film med 9B
jag har ingen aning om vad den hette men den handlade om nån pojke från Finland som skickades till en svensk familj och den var otroligt fin och sorglig och jag höll på börja grina flera gånger MEN JAG KLARADE MIG :'D

och sen på spanskan ritade vi och Jessica hade med kaka och saft åt oss!

och på finskan städade Jojjohh & jag våra skåp typ halva timmen å andra halvan spelade jag alfapet med Lisa, Isak och Cesse.

sen när jag kom hem rullade jag runt i gräset och jagade katten och tittade på ödlorna i dammen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar