28 maj 2013

PROJEKTDAG 1! OMG

första projektdag!
vaknade typ 12
och tog min inte alls början på flodhäst och satt ute med katten och virkade :D

that's right bichez
i'm croching a flodhäst!!!!!
bara för att.

vid typ 1 så stack jag till Hugos och köpte godis och kakor, och på samma gång for jag och hälsade på Linda & Jojjo för att se hur de gick för dem.
så blev ja där på fika å sen hade jag planerat att fara till Jojjohh efteråt för att kolla vilka spel hon skulle sälja
men så ville Linda med så det slutade med att jag först for till Linda å käka pizza och lekte med Viktor

å sen efter maten for vi å plocka upp Jojjo & Julle :D
sen fick Julle soppatorsk.
som alltid när Julle är med och kör.

iaf till slut kom vi till Jojjohh & då tog vi en "filt" ut och satt och käkade kakor och pratade :D
så nu måst jag väl fara tillbaks till Hugos imorrn igen för att köpa nya kakor.

egfnjsrgn.

Julia hade btw en läskig monopol femma
som tydligen är äkta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar