20 februari 2014

ALL TIME LOW MY LIFE IS COMPLETE

nu är mitt liv officiellt fullbordat.
jag har vart på min första konsert
och dessutom var det mitt favoritband
All Time Low ;_; <3


å ja for ti Sverige med Emmisen i tisdags
å vi typ sov på båt å buss
å i Sverige slösade vi bort alla pengar

vi var bland annat till BlueFox & Shock för lixom ja.

 och ja köpte en fet Pikachu!
så nu har min broccoli en man
och Emma köpte en slips till min feta Pikachu



sen såg vi samma awesome emokille med fluffigt brunt hår på typ 5 olika ställen på hela dan å Emma & jag gör som alla patetiska tonårsloners gör å planerar kidnappning
näh men vi hade skitkul
nu vill ja flytta till Sverige ännu mer ;_;

 SÅ VI STO Å KÖA UTOMHUS I EN TIMME
sen väntade vi en halvtimme på att Blitz Kids sku börja
å sen ännu 1h på att All Time Low sku börja!
WOOH WAITING <3

åh btw
iphone kvalite
är den bästa kvaliten.

 BÄSTA SA JAG. MHM. YEP. JAJA.

 nu innan ja glömmer de
dendär fluffiga emokillen va där å så både Emma & jag började fundera på om det var ödet

therapy <3

å sen var ja så jävla slut
i armar
å ben
å rygg
å allt
å vi kom hem typ
sent
å just uh

snart kmr videos dessutom
fast samma me dom: iphone kvalite & dessutom ba små klipp från nästan allt å lite till men whatever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar