5 februari 2014

but does anyone notice there's a corpse in this bed?

hmm
VECKA:

måndag:
ööööööhhhh
jag minns inget av skolan
och när jag kom hem
somnade jag vid 6 tiden
sov till 8
var på tumblr ½h
sen sov jag tills ja sku ti skolan
tror int jag sovit så mycket på aslänge
men int har man så mkt annat att göra ändå så whatever
tidsfördriv tills man slipper detta

TISDAG
Emmisen följde med på draman å målade
å sen hade ja målning
jag kan säga
att
jag har världens bästa vän
och jag älskar henne
till universums ände
ett varv runt saturnus
till pluto
både hunden & planeten
& tillbaka
tack för att du finns pucko <3

sen kom Emmisen å hälsade på efter skolan
å de första vi måsta göra va att fara till Maxinge å köpa en fucking HDMI sladd så ja kunna ha ps3 till dataskärmen för inga fan funka den i tvn längre.
jävla kaktusar
men sen blev det Assassin's resten av kvällen!
vi dödade bland annat asmkt redcoats, + att Emma fassnade UNDER MARKEN
så vi måsta starta om hela skiten
för vi kom int upp ur marken

sen spelade vi lite Amnesia, elr Emma spelade medan jag typ styrde hur hon såg, vilket gick åt helvete när hängkäft (monstret ._.) kom å ja släppte datamusen, skrek å typ gömde mig bakom min broccoli & Emma satt kvar där i ett hörn

aaah amnesia <3

ONSDAG:
tumblr hela första timmen
tumblr hela andra timmen + rita
wtf gjorde vi på tredje timmen?
å projektet var faktiskt kul
elr intressant elr vad ja ska säga idk
första gången på flera månader det händer
synd att jag int är här nästa timme



jag älskar att ha blått hår
elr turkost
elr grönt
idk riktigt
ja saknar int ens att va blond, vikke ja trodde att ja sku göra
allt känns bara normalt
är de bra elr dåligt? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar