22 februari 2014

( ノ^ω^)ノ゚

ja var ut på en promenad
å höll på att blåsa bort
å ja lyssnade på Maroon5 å kom fram till hur mycket jag älskar deras låtar
å mötte 2 rådjur
å satt på en bro i ungefär 15min tills ja höll på att frysa ihjäl
åsså gick ja vilse

å sen såg jag samma gorilla hängandes i samma träd
där den hängt så länge jag kan minnas
ja fattar int hur dendär jävla gorillan har hållit sej kvar i dedär trädet i så många år
skude komma en tornado sku väl gorillan vara det enda av Eckerö som fanns kvar
jag lovar er det.

och sen när jag nästan var hemma kom bussen precis passligt
sku ja bara ha velat åka med bussen då skuja ju sluppit vänta men nope
när man INTE ska med bussen, då fan kommer den samma sekund man själv når busshållsplatsen.
jävla skitsystem.

vilket jäkla äventyr det blev
jag ska nog ta promenader lite oftare i framtiden XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar