10 februari 2014

VARFÖR CURLING ELIN VARFÖR?!

har spenderat en helg i Stockholm hos Elin
for dit i torsdags kväll
å ja minns int ens vad vi gjorde i torsdags


whatsoever det första Elin sa när hon såg mitt blågröna hår var: har du blivit tunnhårigare?

tack vän.
bästa komplimangen jag har fått gällande mitt hår.

FREDAG
följde med när Elins klass/skola whatever for och curlade
av allt man kunna välja
VARFÖR CURLING

Elin: alla vet ju att man skyller på den som är äldst
jag: men sen är ju jag yngst här (totally not true)
Elin: ja, det märks ju i alla fall på beteendet.

det var rätt kul ändå
eller åtminstone att äta lunch
för jag hittade ett pacman chips
 TADAA

Elin: jag har ett sår i mungipan å det svider, men jag ger inte upp för jag tycker om chips!

sen hade jag jättekallt å satt å tittade på å snodde Elins internet



å sen när vi kom hem hittade vi nybakat bröd
jag: OOOH kan man äta dom!?
*tystnad*
jag: JAG MENADE INTE SÅ
Elin: NEJ! vi bakade dom för att sitta å TITTA på dom!
jag: DDDDD:


SEN ELGITARR
se på alla coola männskor!

det första Markus sa när han såg mitt blågröna hår: det är grönare i verkligheten..

jag känner att alla komplimanger jag får
asså nä.

Elin: ooh vad cool
Markus: den bruna eller den svarta gitarren?
Elin: bruna
Markus: ja gillar den gräddvita... eller svarta
Sophia: GRÄDDVIT?!!?!??! det där är ju ÄGGSKALSVIT!!!!!!!!! D:<<<

sen på kvällen såg vi på American Horror Story!
å Elin blev livrädd!
scarred for life
sån shit
sen minns jag knappt vad som hände mer! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar