6 februari 2014

sea shanties + torsdag

herregud
vad mina naglar
känns missbildade nu när jag äntligen tagit bort nagellacket
har haft sånt sen slutet av sommaren
och dom är så missfärgade just nu så det ser nästan ut som att det gömmer sig en regnbåge i dom

whatever
slog jag mig typ 3 gånger idag
jag minns int ens hur
men en gång sprang jag
och gled
rakt in i dörrkanten till toan
å halkade omkull direkt
å låg där på golvet i skolan å typ skrattgrät

jag fick ett litet sår på min hand :c

sen fick jag underbara mensvärk efter lunchen
å låg å dog breve Emma på soffan
jag tänkte bara låssas först, så kom den på riktigt
jävla skitsaker

sen stannade jag kvar sista timmen å gjorde klart nån sak som jag aldrig hann med på trashen
så jag satt å lyssnade på Lucy, Rebecca & Steffa som pratade om abort
hm.
pratade kan jag no int säga
whatsoever, Rebecca & Steffa var mot abort
å Lucy var för
å jag joinade Lucys sida
för lixom
abort?
uh
whatever

å IKVÄLL
DRAR JAG TILL SVERIGE!
blev nästan förvånad när mamma lät mig skippa fredag (imorrn för puckon som int orkar tänka) bara för att hälsa på Elin
int ens sa hon något om att jag borde va i skolan
nejnej
här skippar vi skola lite hursomhelst!
woopwoop

om jag nu lyckas ta mig själv till Elin & tillbaka utan att bli dödad av nån agressiv svensk är väl en annan sak

men wish me good luck bastard because TONIGHT
slipper jag denna ö
förhoppningsvis sjunker alla båtar i helgen så jag slipper komma tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar