5 februari 2014

QUESTION THINGY! WHY? BECAUSE I CAN!!!

A - Do you usually wear your socks matched or mismatched?
hah... jag tänkte "OMG JAG SKA BÖRJA ANVÄNDA OLIKA SOCKOR!"
så kom jag på
att alla fucking sockor jag äger
är svarta.
så matched.
fucktard
B - Do you prefer drawing or writing? Why?
BÅDA! beroende på whatsoever
C - What is the klutziest thing that you’ve done that you can think of right now?
idk. int vetat va dedär ordet betyder? ._. wut
D - What is your favourite thing about yourself?
min humor.
& mitt hår.
E - If you could change one thing about your personality, what would it be?
att int va en blyg liten tölp med fobi för alla levande varelser (elr bara männskor men whatever)
F - If you could change your physical appearance, would you? Why or why not?
aj dånt think så. bcuz i hav blu haiirr
jk there's a lot i'd change
i'd make me the perfect sim
G - What is the one thing that you couldn’t live without? (beyond basic needs)
musik, böcker, spel
H - If you woke up in a body of the opposite sex, what would your first reaction be?
reaction? int de första ja sku göra? hm, kul? de sku va kul. sku dock bli gay med detsamma
I - Do you think that you have a nice singing voice?
NEIN
J - Who was the last person that you hugged?
lol i don't remembra. probably mormor nån gång vid nyår elr så
K - What would your dream pet be? What would you name it?
en drake, en iller, en unicorn, en varg hmmmm något sånt coolt.
ingen aning vaja sku döpa den.
Karl Von Frankensten
L - Tell me a funny story about yourself.
MIG?
*totally hjärnsläpp*
AJ DONT KNOW
M - What would your dream job be?
göra ett spel. har velat vara med å göra sims sen ja blev beroende vid 10 års åldern. dock vill ja jobba med Will Wright å inga EA så den drömmen dog ut. men göra ett spel.
N - If you won the lottery, what would be the first thing that you would buy?
ingen aning.. alla kul spel ja kan hitta antagligen? + en resa till Disney World
O - What eye colour are you most attracted to?
ärligt, så vet ja int. det är det svåraste i sims också, att välja ögonfärg ;_;
P - Would you ever move to another continent? If so, which one? If not, what’s keeping you from it?
AMERIKA!!! BECAUSE IT'S AMERIKA!!!!!!!!!!!
INGA PENGAR ELR JOBB ELR NÅTT SÅNT ÄR VAD SOM KEEPAR MIG FROM IT
Q - What are your favourite and least favourite foods?
favorit: hamburgare (har det alltid vart, sen jag var typ 0)
least favorit: (kom int på hur man översatte de helt ._.) typ purjolökssoppa. å ärtsoppa. för båda ser ut som spyor å usch
R - What gets on your nerves the most?
männskor överlag. men mest sånna som berättar helt ointressanta saker å aldrig håller käften
S - Do you think that you’re easily irritated or more laid back?
LAID BACK.
dock beror de på vilket humör jag är på
men så äre väl för alla så glöm det
T - If you could stay one age forever, what age would you choose and why?
den åldern jag är nu, elr kanske typ 18-20
för då kan man göra typ vad man vill + att aldrig behöva bli gammal

elr annars typ den åldern då man fortfarande lekte med leksaker varje dag ;_; för det var underbart å jag saknar det
U - If you were reincarnated as an animal, which one would you like to be? Why?
en åsna säger Elin.
ett lejon
because rawr
V - What were/are your favourite and least favourite subjects in school?
favorit: rast. rast. rast. rast & rast. gillade dock hissa också, speciellt med Mille i khs
least favorit: gympa. ujj.
W - Are you on any kind of team? (baseball team, debate team, bowling team, etc.)
HAHAHAHAHAHAHAHA
X - If you were to switch lives and bodies with one celebrity, who would
you choose?
Kalel Cullen
idk om hon är en kändis men
seriöst ;_;
Y - Would you like to have children or not? Why?
säkert nån gång.
ville alltid ha sånt när ja var liten, så de kommer väl tillbaks nån dag
Z - Describe one of your favourite people to me.
första jag tänkte på var Elin ._.
hej Elin.
idk orkar int beskriva henne.
hon är brun (hår+ögon iaf)
konstig
ful
har sneda tänder
ölmage
& är allmänt awkward

jk jag älskar puckot och nu försvann hon från skype så hon måst ha hört vad jag skrev här... 

fudge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar