10 februari 2014

BLUEFOX!

LÖRDAG
vi for in till Stockholm!

Drottninggatan + Gamla Stan
köpte så mycket saker
hittade dessutom BlueFox i en liten gränd eller vadetnuheter 
och köpte en hoodie för 600kr på Shock!
vad gör man inte för en hoodie? <3

dessutom sprang vi runt å letade efter ett litet cafe där vi kunna fika
vi började väl när vi var vid Shock ungefär
å gick hela fucking vägen till Gamla Stan
hittade typ 100 st på vägen
men antingen var de fulla
eller så var det något annat med dom som Elin inte gilla
så klockan var väl typ 4 när vi äntligen hittade ett litet Ben&Jerrys cafe där vi stannade för vi höll på att svälta ihjäl



 OCH JAG KÖPTE MITT FÖRSTA ALBUM EVER
ALL TIME LOW <3

sen for vi hem & ja minns int vad vi gjorde den kvällen


juste
vi spelade monopol
och som alltid
vinner jag

sen började Elin grejja med kasettband och lyckades spela över en massa låtar och hon blev värsta dj
medan jag låg på golvet å spelade Assassin's
det är så det ser ut när vi träffas
vi sitter oftast och gör två helt olika saker
det är då man vet att det är äkta vänskap
eller vi är väl snarare som syskon men whatever

Elin (gällande kasettbanden): jag ska göra mixtapes till alla jag känner!
Elin: men sen kommer de aldrig kunna använda dom..
Elin: för ingen har bandspelare längre..
Elin: så dom ger tillbaka dom..
Elin: och så kan JAG lyssna på dom! *ondskefullt skratt*

sen blev jag typ övertrött eller något så jag låg i typ 20min å skrattade åt dehär:


Elin: har jag skrivit A?
jag *ingen aning vad hon pratar om*: ne
Elin: jag har skrivit B
jag: du kan ju inte skriva B före A... det fuckar ju upp hela alfabetet..
*tystnad*
*tystnad*
..................
........
*tystnad*
jag: men Bob Marley.......
........
jag: HAN kan no fan skriva B innan han skriver A, han!
Elin: XDDDDDDD *gråter inombords* VI HAR SÅ DÅLIG HUMOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar