31 oktober 2011

everyday i'm shufflin

jag är en ninja. Jag duschade, åt macka å hann sitta en stund vid datorn på ca 15 minuter ._.''
men bortsett från det så har jag vart i skolan idag xD
å Matte (busschaufförn) tog värsta omvägen idag i Strandnäs... han svängde runt och började köra tillbaka så hörde man typ alla ropa "MOT HAMMARLAND!" och "JAA BORT FRÅN SKOLAN!"
xD
men han tog i alla fall en annan väg till skolan eftersom det var typ vägarbete D: 
sen hände inte så mycket mera...
på disan fick vi lycko"kakor" som förra gången, och det är så fint, för alla får typ värsta långa "ingen av dina tankar är negativa" och andra liknande saker och på Jojjohhs stog det "du duger." xD
åsså har ja vart på skribba :3 å spelat sims xD
eftersom mitt spel kraschade förut och allt gick åt helvete har jag nu en ny familj :3
 jävla noob till sim jag har ._.''


 gör hästar sådär i verkligheten oxå? :O
PEDOGLASSBILEN! den kommer typ alltid å stannar flera timmar utanför simmarnas hus ._. typ värsta spionbilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar