28 oktober 2011

nothing brings me down when you're around


idag har jag mer att skriva :D
hmm... till exempel att vi var i drogbussen. fast vi var aldrig i bussen utan i auditoriet ._.'
och hon (en tjej) prata om *trumvirvel* DROGER! nä, det trodde ni knappast, va? 
men det var så fint, för hon tog nån burk med... lever i... jag tror det var lever, en som var väldigt bucklig, åsså var det en saltgurka i, så hon sa:
"Det här är en SALTGURKA!" 
Jojjohh & ja satt å garva aslänge åt de... fråga int varför :D 
sen såå... 
sen vet jag inte om så mkt hände...
jag var med Julle till stan efter skolan :3 
vi gick till LaJuice, köpte godis å sen Hesse :D
där träffa vi hennes bror + hans tjej :3
så vi satt å snacka me dom ett tag :D
och imorrn kommer Elin hit :D
ja ska tvinga bort mina föräldrar så att vi slipper dom >:D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar