14 oktober 2011

och jag är inte ens trött...

Hejj :D
Jag har haft en bra kväll/natt hos Julle :D
Ja kom dit först å sen kom Jojjo å sen såg vi på tv. Klockan sju, när Jojjohh egentligen skulle komma, så kom hon inte... EN TIMME senare kom kvinnan!
 Så började vi se på Pirates of the Caribbean :3 Vi alla såg på första men när vi sku sätta igång andra så hämtade vi ett spel som vi spela medan vi såg på filmen :P så då var det typ ingen som hängde med i filmen längre...
Och sen när vi såg andra och tredje så spelade vi monopol <3 Julle & jag slog ihop oss och Jojjohh & Jojjo med. Så det var Julle & jag mot Team-Jojjo xD

Julle och jag vann jäääävligt stort...
Eller, jag kan börja me att berätta att jag fick ALLA 10 tusen lappar (det lägsta man kunde ha) :D 
och sen så köpte Julle och jag en massa hotell så fick vi asmycke pengar, så splittrades Team-Jojjo eftersom Jojjo inte ville förlora med Jojjohh xD
Så tack vare de där fina hotellen som Jojjohh ALLTID hamnade på så fick Julle och jag till slut alla miljoner lappar <3 precis ALLA...
och så måsta Jojjohh inkassera massa skit för hon höll på gå i konkurs så hon sålde allt hon hade till Julle och mig, så vi köpte massa hotell för våra miljoner och så hade vi hotell på varje gata på hela spelplan (förutom 2) :D
jag tror jag aldrig haft så jävla kul när jag spelat monopol förut x'''D

Sen så spela vi en massa andra random spel och sen plötsligt var klockan typ 7... så då såg vi på Scooby Doo :D 
och vid 8 så spela vi ett till spel :3
sen for Jojjo hem och Julle, Jojjohh och jag satte oss framför tvn och såg på barnprogram (YYY) xD
Typ kvart över elva däcka Julle :3
och sen vid 1 for jag hem xD
så med andra ord har ja knappt blundat en enda jävla gång inatt... 
men det var en riktigt jävla kul kväll/natt :''3
herrå xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar