20 oktober 2011

ny awesome bloggdesign ftw (Y)

hejj........ igen :D
nu har jag ändrat lite på min blogg............. igen ._.'
jag tröttnade visst snabbt på den förra bakgrunden så jag satt och letade igenom weit för att hitta en ny bakgrund och det gjorde jag :3
en mörk sak med en kisse 8D 
okejj, jag hittade många som var mkt finare men eftersom de e förbannat problematiskt att få en i rätt storlek så blev det den här ._. 
men den får duga tills jag hittar en ny 8D
och så måste det ju ofc bli svårt för andra att se vad som står på sidorna (om de nu e några som VILL se vad det står) eftersom jag är så jävligt ond och vill jävlas med små stackare som vill läsa det (Y)
eller så är det för att jag inte vet hur jag ska fixa texten så att det syns hela tiden.............
men nåja :)
det var allt.. herrå :''D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar