30 oktober 2011

i'm not wierd, i'm limited edition

Tjo :D
nu har Elin vart här :'3 
& vi har typ gjort massa saker...
mest slirat å haft kul som vanligt xD
åsså drog ja me henne till kyrkan i morse :3 (till konfrimationsgrejjen :3)

annars så har vi typ...
okej ska jag vara ärlig minns jag knappt vad vi har gjort ._.
vi laga iaf tortillas igår :D & Elin råkade häva ut massa köttfärs på bordet så skulle hon ta bort det innan jag hann se att hon gjort det, så råkade hon trycka ner armbågen i sitt glas (som va fullt) så de ramla omkull å all dricka kom på golvet & i soffan ._.
sen lyckades jag få iväg mina föräldrar till stan å äta så Elin å ja va ensamma hemma >:D
sen såg vi på "Familj på väg" på trean å sen spela vi ett tacospel halva natten :D
herrå :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar