27 oktober 2011

you're so beautiful, feels like i'm in a dream

tjo :D
idag har de int hänt så mkt... känns som att jag har skrivit det på typ varje inlägg hittills ._.''
åsså alltid efter det så berättar jag något som har hänt... så: idag har det hänt något!

iaf... så började dagen med hk... jag gjorde JORDGUBBSKRÄM :D fast den blev int direkt krämig... 
sedan... 
okejj jag har ingen jävla aning om vad jag ska skirva ._.'' 
i bussen så satt jag iaf å prata me Jojjohh & Albert, å ja va seriöst helt hyper... jag hade ätit kaka från hkn ._. så jag satt och garva hela bussresan. det gjorde Jojjohh oxå förresten... xD

Jojjohh & jag garvar: 
Jag: HAHAHAH... Jojjohh... Vad har du ätit?
Jojjohh: BAKAD POTATIS på hkn!
Jag: Jaha... då förstår jag... då är du asså BAKfull

HAH xD jag älskar att ha sjuk humor :'D åsså berättade Albert:
Albert: På timmen förut fick Borre baksmälla.
Jojjohh & jag: Jaha..?
Albert: Han ramlade av stolen och landade på baken och skrek "AJ! BAK SMÄLLA!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar