11 oktober 2011

spongebob: "what do you usually do when i'm gone?" patrick: "wait for you to come back"


då har vi haft finskaprooov Dx fast de gick ganska bra tror jag :3
å annars så hade vi matte första timmen å då hade vi Anna-Greta o_O so she's back again -.-
iaf å sen på kemin så trodde Anna-Greta att Pernilla hade fixat nån annan vikarie till oss så hon gick iväg å gjorde nått annat så vi satt halva timmen utanför klassrummet å väntade på lärare :3 sen kom nån å släppte in oss så satt alla å chilla 8D
sen hände typ inget mer :3 

å annars idag har ja bakat en CHOKLADKAKA 8D elr ja gjorde de eftersom att ja ville ha nått att äta men de fanns inget hemma å de roliga me att baka kakor själv är att man får äta så mycke smet man vill :''3

åsså när pappa kom in så skrek han: "DET LUKTAR BRÄNT!" och jag ba "NOOOOO!" åsså sprang jag till köket för att kolla kakan så sto pappa där å garva eftersom han hade lurat mig -.-
oooh! btw  så såg jag nu att det är FULLMÅNE :D
ja ser den perfekt ut genom fönstret här :''3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar