10 oktober 2011

maybe trees don't like to be hugged...

Hejj alla fina läsare 8'''D
ja e skitglad just nu eftersom ja har ONE PIECE :''''D
mahahaha besta serien ewaah :''3

men iaf c: så har ja int så mkt att skriva förutom att jag har FINSKAPROV D'': imorrn :c åsså har ja skribba i kväll så jag knappt kommer hinna öva x_x''
men aja :P
idag har inte hänt så mycket. Jag har lite "kul" citat (det beror ju ofc på om man tycker dom är kul xD) från idag c:
t.ex från maten när Jojjohh tog andra halvan av mitt bröd:
Jojjohh: Hmm... Det här brödet var ju faktiskt gott!
Jag: Det är därför jag äter det...

åsså var det på hissan när Mille höll på skriva på tavlan med en blå penna. Så sa han: "Hmm... nu tror jag nog att jag tar en annan färg istället..." Så sätter han på locket på den blåa pennan och lägger ner den, så tar han pennan som ligger bredvid, som är blå, och börjar skriva på tavlan...
jojjohh och jag ba: ._______.'''

och sen senare så sa Mille:
Mille: Ni vet det där huset i stan bredvid stadsbiblioteket som det står KK på. Vad betyder KK?
Alla: ...
Mille: ............... jajuste...

Let's eat grandpa
Let's eat, grandpa
correct punctuation can save a person's life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar