19 januari 2012

creeeepy

tihihi gu va beroende man blir av de där spelet <3
 ja lockade hem lite får >8'D
 varje gång ja spelar händer nått... 
den här gången ville ja utforska lite så ja tog med mig allt ja behövde, lämnade hemmet och for till en liten ö åsså såg jag en stor jävla grotta under marken, ja lämnade Hund på marken och åkte nerför vattenfallet som ledde till grottan så att ja int sku slå ihjäl mig om ja sku hoppa
när ja kom ner var det första ja såg en creeper... han ba "mehehe" så sprängdes han = jag dog
eftersom Hund satt kvar på ön (jag vaknade upp hemma) så reste ja till ön igen (ja hade tagit med mig allt nödvändigt hemifrån) och blev överlycklig när Hund satt kvar, eftersom ja åtminstone ville ha mina gamla grejjer så tog ja mig ner i grottan igen...
jag tog sakerna, precis när jag skulle upp stötte jag på SAMMA creeper och han ba "mehehe" så sprängdes han = jag dog
så vaknade jag upp hemma IGEN och var fittigt jävla förbannad, REVENGE! ja for till ön, och bestämde mig för att ha ihjäl creepern, så ja tog mig ner i grottan igen, tog alla saker ja hade tappat båda gångerna men ja såg inte creepern nån jävla stans så ja ba "FUCK" så tog ja mig upp, tog med mig Hund och for hem
the end
a little black sheep 
tihi eftersom ja har så dåligt lokalsinne i det här spelet skrev jag HITÅT för att kunna se det från långt håll :D tyckte ja var jävligt smart när ja kom på det :3

när ja höll på bygga den där HITÅT saken såg ja en enderman! omg de va den andra ja sett hittills i mitt spel 8D dom är så sjukt coola men ja fick ingen bild på den eftersom man typ dör? om man får ögonkontakt :3
(hitta bild på google :'D)
annars idag... så har vi haft hk tre timmar :3 å vi har ju bytt grupper så nu är ja med Yasmine, Filip, Kim och David ^^ det går ju helt okej eftersom David och Filip är sämst på att sammarbeta 

sen har typ inget hänt...ja blir typ som sagt forever alone hela helgen eftersom mamma&pappa åker på kryssning å lämnar mig hemma D': fast egentligen har ja inget emot de c:

1 kommentar: