20 januari 2012

gratis linda C:

SHIT! mitt 208 inlägg! herrejävlar... okej de e int så mycket men i jämförelse me min gamla blogg som fick 80 inlägg på 1 år så har ja typ fått 200 sen augusti xD de e typ 5 månader? ja kommer ha typ 400 inlägg när det blir årsdag?! D:

aja men iaf... xD 
har vart jävligt trött idag... ja somnade i bussen igen :3 tehe..
sen höll ja på att somna på finskan oxå som dessutom var tråkig eftersom vår nya finskatant satte på nån finskalåt som vi finskasjöng D: 
sen hade vi dubbeltimme Ulf. ja säger aldrig svenska, ja säger bara Ulf x'D
å ja har glömt va vi gjorde, ja tror i stort sett att ja halvsov under båda timmarna...
åsså fyller Linda år idag :'''D GRATTIS! (om du ser de här dvs xD)

sen hade vi hälsokunskap å ja kan ju lungt säga att min klass har så fina samtalsämnen när de gäller sex c: 
sen hade vi hissa å 40 minuter av lektionen gick åt att snacka om presidenter x'D så Mille fick stressa igenom allt på 5 minuter..
sen hade vi bara matte till å vi spela plump.. de va skittråkigt Dx

åsså ska ja kanske till Julle imorrn kväll om ja tar mig dit på nått sätt xD får väl gå annars :3
fast å andra sidan vet ja int om ja orkar gå till Hammarland (a)

 fucking spindel som hoppade på mig... ja ramlade nerför ett stup och såklart var Hund tvungen att följa efter mig... så... han slog ihjäl sig... 
GAAAH fyfan va lessen ja bleeev D'''''': 
solnedgång från mitt hus :3
Hunds grav :C
ja fick int rum att skriva att han ramlade från ett stup och dog så där skulle man kunna tro att han bara gick normalt å helt plötsligt ramlade han men ne han fick en tragisk död tack vare ett stup :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar