25 januari 2012

fittan.

fyfan vilken dag Dx
typ det roligaste idag va att spela multiplayer med Elin i minecraft c: kan ju säga att vi suger på det... :'D
 Elin är så sjukt snygg xD
det var så fint för Elin, ja, Markus å Sebbe spela åsså var Sebbe & Markus nere i en grop i marken, och Elin och jag sprang runt och dödade spindlar, så svängde jag mig om perfekt för att se en creeper gå och ramla ner i hålet och sekunden efter bara BOOOMMM!!! xD
 men jag är klart snyggast <3 xD fyfan va ja älskar den där :'D Elin tog bilden :3
sen stod Elin typ högst uppe på ett jävla berg, så hon var bara tvungen att teleportera dit mig, MEDAN jag sprang, så fortsatte ja ofc springa medan hon teleportera mig så ja ramla ner från berget och bara SPLAT xD

annars idag har typ inget hänt c: Ulf läste ur sin bok på svenskan... han tror seriöst att vi gillar den xD 
sen hade vi HIT på gympan och de va de förjävligaste ja vart me om på länge Dx fyfan va jobbigt det var :C 

sen medan Elin å ja spela så sku ja snabbt springa ner å laga en macka eftersom de va natt i spelet så ja sku va awesome och lyckas innan solen steg upp...
det slutade med att ja kom upp typ 10-15 minuter senare utan en macka xD fast ja hade oboy ist... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar