18 januari 2012

Hund


min SJUKT söta varg som jag tämjde <3 

 asså fy vad jag älskar den :'D det är så sjukt gulligt när den följer efter en precis överallt och försvarar mig och hjälper mig att döda grisar :'D 
Jag: NAAAWWWW! fyfan va söööt! Elin va ska ja döpa den till?!?
Elin: javet inte... Charlie?
Jag: neeeej... ja vill komma på nått bättre
*en stund senare*
Jag: ja vet! ja döper den till Hund
Elin: ._.
så den heter Hund nu :'D 
pumpamask

jag är bäst på att gå vilse... jag hamnade i en ny by med en kyrka... 

jag "råkade" göra sönder byns brunn

förklaring: eftersom jag är så jävla awesome på att gå vilse gav experten (Elin) mig ett tips om att jag skulle bygga ett jävligt högt torn så att jag skulle hitta mitt hus
jag gick vilse igen (som tur) efter att ha byggt mitt torn och jag hamnade långt åt helvete, men tack vare Elins idé om torn gick jag helt enkelt runt och letade efter en pinne som stack upp bland en massa träd och jag hittade tillbaka! fyfittan va glad jag blev (kan int göra nån karta/kompass eftersom ja int har rätt grejjer xD) 
så: för alla noobs med dåligt lokalsinne: bygg ett torn :D

ps: jag har fortfarande inte hittat till min gamla ö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar