6 januari 2012

vecka hos Elin del 2 xD

Del 2 
x'D
å på söndagen spela vi bara ps2 å såg på film :3
vi såg på Titanic på kvällen, och jag & Elin garvade i alla seriösa stunder...
ede int meningen att man ska gråta i den filmen? xD
åsså på måndan gjorde vi typ inget igen :P Emma kom på dagen å på kvällen såg vi på King Kong :'D kan ju meddela att iaf ja tkr att den e sorgligare än Titanic xD
åsså failade Elin typ 78 gånger på en halvtimme så filmen som skulle sluta typ vid 12 slutade typ halv 1 ist xD

* först råkade jag välta ut mitt julmustglas över Elins byxor
* sen hämtade Elin en vattenflaska så att jag inte skulle råka välta ett glas till så hon hällde upp julmust i den och råkade hälla över kanten så de kom på hennes byxor som hon hade bytt till 
* när ja sku dricka julmust funka int locket på vattenflaskan så Elin måsta byta vattenflaska
* jag trampade i vår popcornsskål...
* åsså råkade Elin dra ut kontakten till tvn typ 8 gånger... å ja överdriver int xD

å på tisdagen tog Elin å ja tunnelbanan till Vällingby för att se Sherlock Holmes på bio :'D vi tog en STOR popcorn, STOR varsin läsk och en liten Hot Snack till bion å vi käka upp allt :3 förutom popcornen som jag råkade välta ut över min jacka...
världens största rutchkana (?) utanför bion 
Hheeh...
sen när vi kom hem lekte vi med kattungarna :3



naww den svarta kröp hela tiden fram till en och låg och rullade :'''D

bara Elins nummerbricka
gissa vilka som är normal size? xD

käka blodapelsiner 2 på natten ftw







å i onsdags for vi till Vällingby igen och köpte en klomaskin :'D




vi blåste upp lite ballonger oxå :3



sen var vi awesome och spelade Monopol igen xD

heh ja vann... igen...



150 000 kronor x)


å sedan igår va ja inne i Stockholm å shoppa me min mor och moster x3
stresslera :3




heh.. toapapper x3
åsså träffa ja Tobbe på båten :3
han snodde en liten bit av min stresslera D: 

har iaf haft bästa veckan på jävligt länge :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar