26 januari 2012

ingen rubrik x'D

 mitt andra hus :D
 smed :3
 bageri (asså mobba int mina fula och enformiga hus sen x'D)
 längst fram i kyrkan (sry Jojjohh)
 bänkarna i kyrkan :D
 direkt när man kommer in i kyrkan c:
 "övervåningen" i kyrkan xD
 och kyrktornet som verkligen är speciellt :3 not
 ja döpte btw min värld till Derpland så de här är Derptown :'''D
asså 9gag har tagit över mitt liv.. xD
 den vackra inredningen i bageriet... eheh
 BÖCKER!



 och vadå trångt och litet? det är ju så det ska va! elr?

 mitt första hus xD
 och min första fucking inredning ^^



 byggde ett bibliotek oxå :3
 ja tycker inte alls synd om gubben. och biblioteket är större men ja orka int ta bild för allt annat va bara bokhyllor xD

asså visst är jag AWESOME på att bygga i minecraft? :''''D 
eheheheehehe...
okej har bara haft det i typ 2 veckor så...

1 kommentar: