17 januari 2012

it's not like the movies...

trololo ja satt å spela minecraft och kan säga att jag aldrig känt mig så vilsen i hela mitt liv xD ja hade skaffat de mesta man behövde åsså hittade jag en fin liten plats att bygga hus på åsså när ja sku gå å hugga ner träd till huset gick jag vilse ._. och jag har fortfarande inte hittat tillbaka... ja har spelat i några timmar :'D
ko. mu
min underbara farm på min ö som ja inte hittar tillbaka till :'D
när ja försökte hitta hem kom jag till nån random by istället :O
men ja kan lugnt säga att det är jävligt kul :D (spelet asså xD)

iaf sååå... 
har inte så mycket hänt idag... vi skulle haft nån sak i auditoriet men det blev inställt men vi slapp vårt geografi förhör ändå :'D 
sen på rellan var Mille typ 10 minuter för sen xD så när vi äntligen kom in:
Kim: se Mille, idag har jag PENNA och BOK och är till och med tidig!
Mille: ja det är bra det Kim
Cesa: Kim, var har du häftet?
Kim: ...

å ikväll ska ja till min faster, äta lite tårta (8'''D) och sen sticker ja hem igen :D så ja far me andra ord dit för att få lite tårta >8'3 tehe.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar