20 januari 2012

lite till från mitt underbara spel x'D

ooh juste! (nej ja pratar inte alls mkt om minecraft?)
de hände en kul sak (elr kul å kul de va int kul för mig)
för ja hitta en grotta å ja gick så långt man kunde gå utan att se nått monster, så när ja vände mig om såg jag en skeleton å ja ba "SHIT DÖDA DÖDA!" 
sen sprang ja vidare åsså plötsligt sprängdes nånting bakom mig så att jag fick typ hjärtattack å blev asrädd, de var bara en creeper, så ja vände mig om och fortsatte att springa

plötsligt sprängdes nånting BREDVID mig och jag blev lika sjukt rädd igen, en till creeper å ja ba "GAAAH dom är överallt D'':" så sprang ja så snabbt ja kunna genom grottan, tills ja nästan höll på springa in i en zombie, så dödade jag den, sen plötsligt stod det TRE JÄVLA CREEPERS framför mig, å nån av dom sprängdes så att ja dog

ja är så satans bra på det här spelet så de e int e klokt xD
phew... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar