30 januari 2012

vi är två halvor av en hel idiot

har suttit å käkat kaksmet hela kvällen <3 det bästa med andras födelsedagar C:
vrf äter man int bara smeten direkt ist? det är så mkt godare än när man har lagat klart kakan Dx

iaf så har det vart en sjukt slö dag idag...
först bild, sen finska, då satt vi bara framför datorn och gjorde nått finska glosor shit x) 
sen hade vi engelska, hissa å slöjd
ja kom längre på 2 timmar på slöjden idag än va ja gjorde på hela förra terminen ^^'''''''
heeeeh...

och så var det ingen skribba ikv så ja har bara suttit hemma å haft tråkigt :D
yeey :D
det var så fint innan sista timmen när jag, Linda, Jojjo å Alexandra satt vid ett bord och Jojjo sku på toa, så hon höll i sin jacka, tittade på mig och sa:
Jojjo: Åh! vad bra! en KLÄDHÄNGARE! *menar mig*
Jag: OMG! ._. VARDÅ?!?! *fattar att hon menar mig* ........VAH? NEEEEJ D:

och de va så fint igår när ja spelade minecraft i creative mode för jag gjorde railway (stavning? O_o) åsså när ja åkte var det typ 10 kossor ivägen så ja fick rage och byggde en fetstor hage och lockade in kossorna dit, sen stänge ja dörren fort och när ja skulle ut genom den igen stod en förjävla ko ivägen
eftersom ja int ville döda den så försökte ja knuffa undan den men den ba "NO!" så stod den kvar i typ 1 minut, sen när den äntligen flyttade på sig gick ja ut genom dörren, dubbelklick på mellanslag och flög upp i luften för att titta ut över min hage
så slog det mig: vasatan FLÖG jag inte ut för?! -.-
gaaah ibland är ja så blond att ja facepalmar mig själv ._.

mötet mellan Chili1337 (mig) och en creeper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar