2 februari 2013

50 års fest...

jag har börjat märka att jag har ca 40 visningar per dag jag lägger upp inlägg! det är verkligen inte mycket, men mer än vad jag hade för några månader sen då det var kanske 2 visningar! 
well thank you! :D

whatever, i alla fall sitter jag, Lillis och Sissi uppe på övervåningen och gömmer oss från läskiga människor som springer runt nere och skrattar och pratar (pappas gäster eftersom han fyllde år igår... mestadels människor i medelåldern...)

har verkligen inte gjort något idag, bara suttit vid datorn och typ... jag vet inte vad jag har gjort... jag minns inte direkt att jag skulle ha gjort något xD

de roliga med detta är att det är Elins ex, och han bor i Sverige, så vi kommer antagligen aldrig se varandra igen xD






jag misstänker en katt som suttit på trappan... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar